Saturday, July 28, 2007

- Nak blog...tapi...-

Saya nak sangat blog.
Saya ada BANYAK nak cerita kat sini.

Tapi...
Saya sakit.
Saya sakit-sakit badan.
Saya batuk.
Saya sakit tekak.

Thanks to Haziqah yg demam.
Dia yg pos lajukan virus demam dia kat saya.
Saya rasalah.

Ataupun,
sebab Ujian Daya Tahan Asas (UDTA) semalam.
Kononnya daya tahan asas.
Hari ni bangun tidur, sakit-sakit badan.
Ye lah, saya nih dah tak muda sangat dah.

Ataupun,
sebab saya banyak makan aiskrim semalam.
Tapi tak mungkin.
Sebab saya selalu makan banyak ais krim tapi ok je.
Jadi, tak boleh jadi.

Ataupun,
sebab saya nyanyi banyak sangat untuk koir kelas adik saya yang tercinta itu.

Jadi, bila dah sakit,
macam mana saya nak blog?
Sedih nya saya!

Anyway, orang-orang diluar sana,
Saya dah 'cross-over' ke Maxis.
Tiada lagi orang kuning.

Actually ada.
Tapi jarang2 guna.
Kalau nak nombor baru saya,
cakap saya tau.

Ok lah, saya nak pegi makan ubat.
Pastu...
TIDURRR....
Hahah *cough**cough*.
Tengok?
Gelak pun dah tak boleh.

Signing Out,
Hidung saya.

No comments: